Навіщо потрібні анкети?

Створення та виготовлення анкет являє собою невід'ємну частину багатьох рекламних компаній. Складно переоцінити ту інформацію, яку можна отримати, проаналізувавши заповнені анкети існуючих та потенційних клієнтів. Кожному маркетологу та спеціалісту з продажів зрозуміло, наскільки важливо знати, ким є ваш клієнт і розуміти, що йому цікаво, які в нього потреби та запити. Друк опитувальних листівок є також необхідним для проведення соціологічних досліджень та роботи кадрових компаній.

Друк та на що варто звернути увагу при їх виробництві

Стандартні та найбільш, на наш погляд, зручні формати для виготовлення анкет – А4, А5 та формат єврофлаєру.

Залежно від об’єму та кількості питань, що планується розмістити в анкеті, вона може мати одну, дві або декілька сторінок. Анкета, що містить декілька сторінок, зазвичай представляє собою виріб з одним або двома фальцями в одному з перелічених вище форматів. В рідких випадках, коли анкета дуже об’ємна, її можна зшити на скобу.

До вибору паперу для друку анкет та опитувальних листів також необхідно поставитися зі всією відповідальністю. Найбільш зручною для заповнення буде анкета, яку надруковано на офсетному папері, адже на ньому без проблем можна писати будь-якою кульковою або гелевою ручкою, олівцем або маркером.

Правильно та зі смаком розроблений дизайн буде сприяти тому, що запропоновану Ваши анкету буде хотітися заповнити. Цього легше домогтися за допомогою повнокольорового друку або друку пантонами (корпоративними кольорами). Але якщо бюджет є обмеженим, можна зупинити свій вибір на виробництві чорно-білих анкет.  

Спосіб друку анкет та опитувальних листівок вибирається залежно від накладу та термінів, на які розраховує замовник. Короткі (невеликі) та термінові наклади доцільно друкувати на цифровому друкарському обладнанні, а середні та великі – на офсетному. У випадку друку анкет офсетним способом, необхідно враховувати що це більш довгий процес, так що виробництво анкет може зайняти декілька днів.